Gå til innhold

Ang tunge løft


Gjest

Anbefalte innlegg

Litt mange spørsmål her i dag :-P Meen er det sant at man ikke må løfte tunge ting osv allerede fra første trimester? I så fall sliter jeg litt med jobben :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja forsiktig skal man være, men hvis du løfter rett skal det meste gå bra. Hvis du har en tung jobb i forhold til løfting bør du kontakte fysio for å få rett løftestilling.. Jeg prøver å løfte så lite som mulig for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da! Ja da kan jeg skjønne du lurer. Da jeg gikk gravid med førstemann så ble jeg helt sykemeldt fra uke 12 ( KJEEEEEDDDEEEELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII) fordi jobben besto i masse tunge tak og løft.

Men hadde jeg visst mer da, som feks at jeg kunne dratt på fysio og fått hjelp så hadde jeg kanskje holdt ut mer!! For det ble laaaaange måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykemeldt til og fra i 2 år nå hehe, så jeg vet at det er kjedelig :-P Men er liksom ikke "ordentlig" ansatt der jeg jobber... så kan like gjerne finne noe annet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da høres det ut som det kan være like greit!! :) Og fint å starte nå som magen ikke vises og man er motivert!!

Oi da, ja skjønner du vet hva jeg mener med kjedelig da ja!! :) :) Huff ikek greit å være så mye sykemeldt, men får da håpe du finner ut av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...