Gå til innhold

hva slags innesko har dere til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler crocs! De er så gode å gå i, og kan også brukes ute om sommeren. Koster 398 på platou og fins i mange fine farger, også en del som ikke er skrikende (f.eks svarte)

men går det ikke an å bare bruke noen lette joggesko eller andre lette sko som du føler er komfy? Det er da vel ikke nødvendig å kjøpe innesko bare fordi du skal føde?

har fått så mye vann i beina at jeg ikke har plass i noen sko......må man bruke "inne"sko på sykehus? altså er det ikke lov med sko du også bruker ute?

Alle bare snakker om innesko...så jeg må jo ha et eller annet på beina! Selv om sokker egentlig er nok for meg...er så inmarri varm!

Annonse

har ikke sandaler heller:P

Hvis ikke det vannet forsvinner ut av klumpeføttene mine ganske fort har jeg heller ikke plass i de skoa jeg bruker nå:P

Ullsokker er for varmt, føler at tøfler stiller i ca samme kategori...

*føle seg vanskelig*

Hei på deg...

Jeg har pakket ned noen sandaler jeg liker å gå i, jeg husker fra sist hvor utrolig varm jeg var og klarer derfor ikke tanken på tøfler.

Selvsagt kan man gå med utesko, det velger man selv, men deilig å bare trakke nedi noelett.

Selv liker jeg heller ikke Crocks utseendemessig, selv om de er kjempe gode å gå i. Så derfor ikke det til meg. Men liker man dem så anbefales de for de er virkelig myke og gode å gå i.

Kan være greit med noen sko som du kan trø rett oppi.

Men det er sikker det samme om du bruker utesko eller innesko.Jeg skal ta med et par med Ecco sko som jeg har brukt ute i sommer.

Tok keisersnitt forrige gang og da er det begrenset hvor mye en greier å bøye seg.

Tøffler kjøpt på Ikea til 30 kr! De er kjempegode og de er one size, slik at de er stoore da de skal passe til både menn og kvinner. Vet ikke om det er "lov" men jeg blir å ta de med iallefall.. har egentlig ikke tenkt over dette med innesko der jeg..

Annonse

Hehe.

Jeg er bare inne og sniker litt fra 2. tri, men har alltid tenkt at de crocsene må være geniale å trå rett inn i når man er gravid.

Bestiller man dem her: http://www.taylorshoes.com/cayman.htm så kommer de visst under kr 200,- slik at man også slipper toll.

Verdt å sjekke ut. Selv venter jeg og ser om jeg har rett i mine antakelser.

Lykke til dere som nærmer dere med stormskritt : D

Bare et lite tips; skoene en tar med bør være lette å tråkke inn i og husk at det ofte er ganske guffent på gulvet på et sykehus. Anbefaler ikke å bare bruke sokker, må i såfall ta av disse hver gang en ønsker å lege seg nedpå sengen. Husk også at en bruker skoene inne på fellestoaletter, fellesdusjer osv. Min jordmor anbefalte faktisk sånne Adidas slippers, fordi at de tåler vann og dermed kan en dusje med dem på. Vet i hvertfall at dersom jeg tar med vanlige stofftøffler så skal disse kastes når jeg drar hjem.

er på besøk fra 2. tri jeg.. :) Med min første hadde jeg de tøflene fra ikea på barsel, funker helt fint de, eneste er at til meg som bruker 41 i sko var de litt trange i begynnelsen, og det er ikke noe særlig hverken når man er høygravid eller rett etter fødselen.. Denne gangen skal jeg kjøpe et par tøfler på nille, de finnes i forskjellige str og farger, og koster ca 40 kr :)

Syns det var godt å kunne hive tøflene etterpå jeg..

Hadde med strandsandaler sist, som gikk an å dusje i.

Litt rensligere enn å gå barføtt, da de anbefaler å tisse i dusjen i starten hvis du har revnet... Og jeg delte dusj med de på naborommet.

æsj. hørtes heslig ut når jeg skrev det ned nå.. men jeg klarte ikke tisse uten dusjstråle på den første uka etter fødsel sist... (det svir i stingene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...