Gå til innhold

HURRRRRRAAAAAAAAAAAAA! kvalm igjen!!


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Etter søndag har jeg mer eller mindre holdt pusten, for da var det siste gang jeg var kvalm.. Og har ingen andre symptomer! Men i dag på vei til jobb "prikket" det en del i venstre pupp og i ettermiddag slo kvalmen til! :) Spyr ikke, og det er jeg jo glad for så klart, men er UTROLIG LETTA NÅ JA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med symptomer :)

hehe kastet opp for første gang i går kveld, da var jeg 7+1 :)

jeg ser på det som et godt tegn jeg.. hehe

 

er på nære nippet nå også, men prøver å holde igjen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Jeg er 7+4 ca og derfor ekstremt redd for å miste den lille.. Har holdt på så lenge og prøvd og mistet at når det slo til i dag så ble jeg superglad!! :)

 

Å kaste opp er vel ikke helt gøy nei, har du prøvd sea band?? Amme te? Eller ingefær??

Håper du slipper ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja skjønner den redselen for å miste...

mistet i uke 11 i 06 så klarer ikke helt å roe meg ned før jeg er over den uken...

meeeen har allikevel denne gode følelsen om at det går bra denne gangen :)

 

nei har ikke rukket å prøve noe mot det enda for skjedde igår kveld og er hjemme med sykt barn så må nok belage meg på å vente til over helgen :)

 

har hørt dette med seaband... og at det faktisk funker.... :)

 

men det verste er puppene... trodde aldri det noen gang kunne bli sååå ømt og vondt.... selv om jeg "nyter" det... :) men jeg klarer ikke å ha vesla liggende inntil brystet og stakkars sambo... hehe :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, uke 11 er jo ikke så ok nei. Jeg har også en slik uke jeg må over for å kunne berolig meg helt, og nærmer meg den. Men skal heldigvis på UL igjen mandag 19 for å sjekke at det er noe der inne.

 

Ja jeg vil nok heller anbefale sea band og amme te enn ingefær, for uansett hva jeg blandet ingefæren med så smakte det uahhhhhshhh av det. Så om det hjalp så var det ikke så greit å få det ned nei...

 

Hehee! Puppene gjør ikke vondt da, bare prikker litt i spesielt den ene. Og det er jo også litt rart for sist så sprengte det i dem! Har aldri før vært så bevisst på størrelsen deres!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja la oss komme over disse ukene så vi kan slappe av :)

 

venter på tidlig ul selv så regner med jeg får brev fra sykehuset i løpet av neste uke :)

 

hehe sambo er sååå fornøyd over at puppene vokser og blir eeeenda større... haha bare synd han ikke får nyte de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det hadde vært fint å komme over disse ukene med mage og vett i behold!!! :)

 

Å blir spennende med tidlig UL da, ser at det er noe de fleste her inne får! :)

 

Hahaha ja tenker han er fornøyd!!! Min er godt fornøyd fra før, for mine har bevart størrelsen siden sist svangerskap!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Har vært kvalm i ett par uker nå, men de siste par dager har det nesten ikke vært noe kvalme...? Bør jeg bekymre meg da? Har vært på ultralyd i dag, og så hjerte slå, er 6+5 nå. SÅ burde vel slappe av, men mistet i mai, så blir lett bekymret. SÅ spør bare om det er ett dårlig tegn at kvalmen ikke er på langt nær hva den var??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I mitt forrige svangerskap hadde jeg tidlig UL pga. blødninger. De sa at når de så et bankende hjerte så er det mer enn 90 %sjanse for at alt skal gå bra. Og at livmoren var lukket/ikke hadde begynt å åpne seg. Kanskje dette hjelper deg litt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå?? ja det hjelper iallefall mine nerver.. For jeg så et bankende hjerte i forrige uke, da var jeg ifølge legen der 6+2, og livmormunnen var lukket!! Hmmm .. så da er det altså større sjanse for at det går bra da?? For i dag er jeg ikke i nærheten så kvalm, bare kjenner en ørliten "itsj" i magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...