Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vært sykmeldt i 3 uker nå 100% pga smerter i skambenet å lysken... å bak i korsryggen....

går til fysioterpi 1 gang pr uke. men han føler at han ikke klarer å hjelpe meg.. osteopat neste...

men sliter med dårlig samvittighet for å være borte fra jobben.. hjelpepleier i hjemmetjenesten..

folket rundt meg sier at jeg skal være hjemme å nyte tiden istedet for å gå på jobb med smerter,,,

klarer ikke å støvsuge/vaske gulv eller gå mye pga smerter å må slappe av..

hjellp.... hva synes dere??

lenge å være hjemme til mars da men...

legen gav meg 14 gader sykmelding og bad meg komme tilbake på desember.. føler jeg må be om ny sykmeling hver 14 dg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10859365-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Da har vi det ganske likt =) Men jeg fikk for en måned først. Var ikke hos fastlegen min, så vet ikke hva han gjør når jeg kommer dit neste uke. Ikke noe gøy å spørre om sykmelding nei. Men hvis du tør så kan du kanskje spørre om å få en måned av gangen?

takk for svar :)

fikk ny sykmelding.. men vet ikke hvordan det bli framover... tar 14 dg om gangen :)

snakket bare me helsesekretærene på kontoret å så skulle legen ringe meg hvis han ikke gav meg sykmelding. regner med det er i boks ettersom jeg ikke har hørt noe fra dem :)

fikk krykker av fysio mannen d, så de kain umulig sende meg tilbake på jobb d?? hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...