Gå til innhold

vet ikke om jeg orker å ta abort...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..er ei jente på 20 år. har ei datter på 9 mnd, er alene med henne. nå har jeg blitt gravid igjen. vet at jeg må ta abort, men vet ikke om jeg klarer det. kan jo ikke være så un g og alene med to?? har jo ikke fått opparbeidet med fødselspenger engang, siden jeg fortsatt er i mammaperm...

blir tøft å ta abort, nå som jeg har ei lita jente. ser liksom hva jeg har i magen min...:(

hva hadde du gjort?

Fortsetter under...

Vet ikke....

Er i en lignende situasjon selv....

Har en sønn på 8 mnd, og er nå gravid igjen. Er ikke sammen med pappen ( til begge to) men han er her når han har anledning til det. Dvs hver dag, men som regel ikke mer enn en time eller to sammen med sønnen vår....

Han vil at jeg skal ta abort, men jeg er ikke sikker. Har det som deg, ser på han og kan ikke forstå hvordan jeg skal klare å "fjerne" lillesøsteren eller lillebroren hans.....

Du må vel bare tenke grundig gjennom alt og ta det valget som er best for deg.... Lykke til, vet det er vanskelig

Ang foreldrepenger... Jeg tror ( men er ikke sikker) at mammaperm gir deg rett på foreldrepenger på lik linje med ¨å være i arbeid/ sykemeldt..... Men du må nok jobbe litt evt sykemelde deg hvis du ikke er i form til å jobbe itillegg. Jeg håper ivertfall det er slik, hvis ikke sliter jeg...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...