evigoptimist Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Lenge siden jeg var aktiv her inne, men var med på å starte dette forumet for et år siden - og ser det fortsatt er noen gamle travere her.... Har akkurat testet POSITIVT - og er rimelig ekstatisk!!! Orker ikke tenke på alle bekymringer som kommer , iallefall ikke i kveld... det får komme imorgen... Vet jeg må kontakte fertilitetsklinikken imorgen - men ikke idag. Nå skal jeg bare kose meg med å drømme om at dette går BRA!!!!!!
Engelen*My Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så mye! Kos deg masse med nyheten! Leste på profilen din. Du har jammen vært gjennom litt av hvert. Håper virkelig at det går din vei i dette svangerskapet. Masse lykke til:) Klem fra
glam.mam Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Hei! Gratulerer med positiv test!!!! Har ogsaa vaert inne paa denne siden for, og er gravid igjen. Er litt i samme baat som deg, har en gutt paa 6 og etter dette 4 aborter paa rad, og en kjemisk gravitet. Har skrevet et langt innlegg i dag, der staar det litt mere om meg. Jeg er naa ca 5 uker paa vei, og har en tidlig ultralyd den 14. Saa er det bare aa krysse finger og taer og alt mulig, ja for oss begge to!!!!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 GRATULERER SÅ MASSE :-) :-) :-) Har svart deg på pm også, men måtte bare gratulere her også :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Gratulere masse med positiv test!!! Hurra :-) Håper inderlig dette er den gangen det går bra, for en gang må jo være den gangen! Krysser masse for deg!!!! Store klemmer fra
Smula 80 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hei!! Ville bare gratulere des SÅ mye evigoptimist.... Godt at du er tilbake igjen og at pausen har gitt deg en spire!! Utrolig kult... Denne gangen skal det ga bra!!
evigoptimist Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 Takk, jenter! Skal holde dere oppdaterte! Det viser iallefall at det er h[p for oss alle sammen! St[ p[ videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå