Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg var på sykehuset (UIS) i dag for samtale med lege. Har to keisersnitt bak meg, men var veldig spent fordi jeg ikke visste hva de vanligvis anbefaler når man skal ha 3. keisersnitt. Det var heldigvis ingenting å diskutere, for de ønsket ikke at man gikk i gang med fødsel. Legen var veldig hyggelig, og omtenksom.Jeg fikk pratet om at jeg synes det er litt vanskelig å ligge på oppvåkningen etter operasjonen, fordi det er samme avdeling hvor sønnen min døde for noen år siden. -men nå er denne samtalen overstått, og for meg er det det samme om den kommer ut "normalt", med keisersnitt eller om jeg skulle hentet ham i Kina: jeg skal snart få holde barnet mitt i armene mine- kan ikke tro det:-) Lykke til til alle dere her inne- jeg har hatt to fantastiske opplevelser før, og krysser fingrene for at det skal bli en god opplevelse også denne gangen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10858497-han-kommer-i-romjulen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå