Gå til innhold

oi da!!!


cerina:o)

Anbefalte innlegg

fant ut at jeg er gravid idag jeg, men....... satt inn en spiral i februar, så enten har denne detti ut eller så ligger den muligens inni livmora sa legen til meg, skal på UL imorgen,har også en cyste på ene eggstokken, vil dette ha noe og si? barnet var ikke planlagt men vil veldig gjerne ha det, men er jo ganske redd for og miste det, hva er sjansen for at dette vil gå bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svigermor har fått en datter selv om hun hadde spiral.. hun ble født uten komplikasjoner og hadde det helt fint :) vet ikke så mye mer enn det da. kan ikke spørre heller, siden hun ikke vet jeg er gravid enda ;)

 

Gratulerer da :) Håper alt går bra, Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom fra 2.tri! Håper alt går bra.

Jeg har ikke opplevd dette selv,men har jo hørt om flere tilfeller..

Var ei som var her inne i sommer,med samme sak. Hos henne satt spiralen igjen i livmora,og hu fikk vel 50/50 sjans på om det gikk bra eller ei.

Samtidig kan jeg jo nevne at jeg har ei venninne som blei født med spiralen i handa! :P

Så jeg tror det kan gå begge veier.. De får jo ikke tatt den ut,om den fortsatt sitter der. Siden du er gravid...

Så håper for din del at det er borte da! :)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert kjempefint. Mange får cyster der når de er gravide uten at barnet påvirkes det minste. Ang spiralen har jeg ikke peiling, men det går sikkert fint. Ønsker dere masse hell og lykke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Jeg har en søster som ble gravid til tross for bruk av spiral. Hos henne ble spiralen tatt ut da de oppdaget graviditeten. Hun fødte ei flott jente som er frisk og fin.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...