Gå til innhold

Noen spørsmål om Alcos Anal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt stikkpillene, og begynte å bruke i går... Har en ekkel hemoride som ikke er så altfor stor, heller ikke vond, men plagsom og stygg :-(

Det jeg lurer på er om det virkelig hjelper på denne, da den egentlig er utvëndig, og stikkpillene egentlig skal brukes mot innvendige hemorider.

Jeg dytter den inn så ofte som mulig, men tar jo ikke lang tid før den detter ut igjen. Jævli drit :-(

Hjelper ikke stikkpillene da?

Prøvde først med sheriproct salve, men det hjalp ikke i det hele tatt, og kan jo ikke bruke den lenger enn en uke...

Noen som har peiling?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, og stakkars deg... Vet akkurat hvordan du har det, og kan komme med et råd jeg fikk av jordmoren min etter alkos anal stikkpiller...

Ta et bind (gjerne et stort et; saba selfsit eller no), skjær det opp og fyll det med isbiter. Putt det i trusa nærme rumpa, så skal den lille jævelen trekke seg oppover igjen... Om du er hoven forover også, hjelper dette bra. MEN PASS PÅ! Isbitene må ligge under selve fyllet, ellers får du frostskader!!

Jeg ga opp stikkpillene, jeg. Kjøpte heller Laktulose på apoteket som gjø deg litt løsere i magen, sånn at ting og tang ikke ble så hardt.

Lykke til!

Skrevet

Det finnes en alcos anal krem. Den kan du bruke.

Skrevet

Takk for svar! Gadd ikke kjøpe kremen siden sheriproct-kremen ikke funket, tenkte jeg skulle prøve noe annet... men tror jeg skal teste ut det med isbiter i bindet, selv om det ikke høres så altfor digg ut,hehe...

Men det står også på bruksanvisningen til stikkpillene at man ikke må avbryte behandlingen som skal vare i 4-6 uker! Synes det høres stress ut, vet ikke om jeg orker å bruke de så lenge...

HI

Skrevet

Jeg brukte kremen. Det tok noen dager før den ble borte, men har ikke hatt den der siden :-)

Skrevet

Bruker også alco anal..syntes ikke den fungerer jeg..blir jo ikke kvitt den hemoriden..

Annonse

Skrevet

Bare en kommentar til isbit i bindet- innlegget: Det kan hjelpe hvis du mens du ligger der med isbit på baken i tillegg står på alle fire med rompa opp og overkroppen ned. Det skal hjelpe å tømme ut blodet. Sitt så lite som mulig mens du har hemmoriden.

Lykke til!

Skrevet

Off.. har hatt en hemmoride i flere måneder jeg... Må sikkert operere den bort. Får den ikke vekk, har prøvd alle mulige triks.. Bortsett fra den med isbiten. Får vel prøve den også.. Noen her som har operert vekk før? Hvordan var det etterpå? Var det lenge vondt?

Skrevet

Jeg hadde en utvendig hemoride som kom i uke 34. Har født og den forsvant med en gang etter det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...