Gå til innhold

Hvem er hos Aleris i Oslo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg, dvs vi går hos Aleris og er fornøyd.

Det går kjapt og greit. Etterhvert som man har vært der noen ganger føler man seg litt sånn samlebånd, men det er vel slik det er.

Kan anbefales nettopp pga liten ventetid og profesjonelle folk!

Det er også apotek i samme bygning som gjør det lettvint å hente medikamenter. Men det koster jo litt mer med privat da.. .)

Lykke til!

Hei Tullemor.

Vi er hos Aleris,eller rettere sagt skal. Har kun snakket med de på telefon så langt, men har time den 3.des. hos Dr. Holst. Virker veldig bra så langt iallefall. Virker som det er litt ventetid for det tok noen uker før jeg fikk time,men det begynner vi jo å bli vane med i denne prosessen:-)

Annonse

Så fint at du er blitt gravid collargol !!

Husker deg fra mine forsøk.

Til Tullemor

Jeg var også forsnøyd med Aleris. I allefall sykepleierne og den ene legen. Den andre er vel litt sånn.. ikke den store menneskekjenneren kanskje. Men han gjør vel så godt han kan.

Alt i alt fornøyd, selv om det ikke førte til noen resultater for meg.

Hei!

Bjørnen Collargol har god erfaring fra Aleris:-) Jeg har også to venninner som har hatt forsøk der, uten å lykkes. Det ene paret har nå hatt forsøk i Danmark (dessverre mislykket det også), og det andre paret har stått på venteliste i det offentlige og skal over dit nå.

Mitt inntrykk er at Aleris ikke er så "eksprimentelle" som Hausken, tror Hausken er flinkere til å finne individuelt opplegg for den enkelte. Men personlig har jeg ikke erfaring med noen av dem:-)

Lykke til!

Sant det snøfilla.. tenkte kanskje vi bare skulle ta et forsøk der, har litt med reisevei og gjøre også.. men har ikke bestemt meg enda. Får snakke litt med mannen i helgen og bli enige.. kan jo være greit om vi fikk til et møte før jul slik at vi kanskje kan sette i gang på nyåret...

Har forresten sendt deg PM...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...