Gå til innhold

Høybråten, Lindeberg, Trosterud eller Haugerud? Hvor er det best å bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fra området selv men har ikke bodd der på mange år. Noen som bor der som kan anbefale eller ikke?

Skrevet

vi stortrives på haugerud, er ikke herifra, men har snart bodd her i ett år :D

Skrevet

Jeg er en "ekte " Oslo jente , og ville nok valgt Høybråten om jeg måtte velge.

Tenker du på leilighet eller hus??

Jeg har bodd på Trosterud en kort periode, og trivdes ikke i området.

Høybråten ligger jo litt avsides til (misforstå meg riktig), nær marka og bra skoler har jeg hørt. De er jo også kjent for godt idrettsmiljø for barna.

Men dette her er sååå smak og behag da...

Bor du i Oslo nå?

Skrevet

hadde jeg måttet velge - ingen av stedene..mye dritt oppover der..

Skrevet

Er skikkelig øskant-Oslojente selv:)

Akkurat nå bor vi på Jessheim. Her er det helt greit å bo men jeg savner litt "hjem" dessuten er alle venninnene mine i Oslo.

Vi må nok nøye oss med en leilighet til å begynne med og har funnet noen ok som jeg vil titte på. Jeg tror jeg heller mot Høybråten eller haugerud egentlig!

Skrevet

Hva slags dritt mener du? Har du bodd der selv eller bor du der nå? Jeg har ikke på følelsen av at de er så mye dritt der jeg.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor ca på haugerud dere bor? Jeg tror nok muligens det blir Haugerud ja, har mange venner derifra!

Skrevet

vi bor i de nybyggene som ligger nedenfor tbane stasjonen på haugerud. stooor trives her, og ikke minst elsker jeg barnehagen til snuppa. er mye som skal til for at vi flytter herifra :) har forresten ikke lagt merke til noe dritt så langt.. men tror heller ikke vi bor her når snuppa er tennåring, er selv oppvokst i hus og litt mer landlig, så flytter nok litt mer ut av oslo om noen år. men nå er det helt perfekt her :)

Skrevet

Vi bor på Haugerud og stortrives. Mannen min er født her og vil ikke flytte her i fra. Jeg har bodd her i over 2 år, og vil heller ikke flytte noe annet sted. Til våren flytter vi fra blokken vi bor i nå og til rekkehus som blir bygget der hvor White Lilly bor. Det er nær marka og har barnehager, barne-og ungdosmskole rett i nærmiljøet. Syns det er hyggelig å trygt å bo her. Selv er jeg fra Fredrikstad og ser dette området som mye tryggere for min datter å vokse opp enn der jeg er fra i hvertfall. Man får ikke følelsen av at man bor i en storby her oppe siden det er flere bolig strøk og skogen rett ved.

Personlig syns jeg det er hyggeligere på Haugerud enn Lindeberg og Trosterud, men det er smaksak da. Nå flytter det jo mange barn inn i det nye borettslaget og det er topp for lillemor:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...