Gå til innhold

Langvarige blødninger


mollimams

Anbefalte innlegg

Noen som kan berolige mej?

Blød til å fra siden søndag. Noen dager i flere timer, men ikke like store mengder som mens. Så opphold i et par dager. Nå er det bare rosa utflod. Har vært spesielt kvalm disse dagene også. Har ikke vært til lege enda, time over helga.

Skjønner at det antagelig er abort, men skulle gjerne hatt et par solskinnhistorier.... Noen som har blød så mye og ikke mista?....

Er ca. 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde i 3 uker.

Tok først innvendig UL og de fant ikke noe liv der, da var jeg 7 uker på vei. Legen mente det var en MA, men jeg fikk ta blodprøver. hCG nivået i blodet doblet seg på 4 dager så da skulle alt være bra. Men så var jeg til fastlegen som sa at han tvilte på at alt var bra når jeg hadde blødd så lenge...

For 2 dager siden var jeg på ny UL, innvendig denne gangen også, nå var jeg 8+6 og der var det et lite sprell levende foster :)

Fikk se og høre hjertet, så her er alt bare bra.

Fikk høre av legen på sykehuset at hvis du har symptomer på at du er gravid, sånn som kvalme og ømme bryster så er stort sett alt bra.

Dør fosteret så mister du stort sett alle symptomer på graviditet.

 

Legen sa også at det er helt normalt å blø. Kan være en blodåre som har sprukket, eller lettblødelig livmortapp/hals.

 

Så lenge man ikke blør mye eller har smerter så kan det gå bra :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det svaret! Kom godt med! Har iallefall symptomer enda, skikkelig kvalm!

Håper det går veien for mej også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Jeg blødde ikke så mye som deg høres det ut som, men de gangene jeg har mistet så har jeg visst det pga STERKE smerter i magen.. Det har vært sånn at jeg bare ligger krøllet og har så vondt så vondt, og jeg bruker vanligvis ikke ha noe særlig til menssmerter.. Men siden jeg har mistet før fikk jeg også komme til tidlig UL og så et bankende hjerte.. Så er bare å stå på!! Krysser armer og ben for deg jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre alt det positive! Olinebrumm og knøtte: Hvor lenge varte de sterke magesmertene, husker du det? Hadde omgangssyke lørdag og hadde da vanvittige kramper (som rier..svakere men) i magen. Minnte mer om mageknip enn menssmerter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja, vanskelig å huske akkurat det, for jeg var så fortvilt og lei meg. Men var noen timer ja. Det reiv og sleit og var helt grusomt. Sist gang kom smertene på natta og dagen etter begynte det sakte å renne, noen timer senere var det nesten som vanlig mens, og dagen etterpå kom alt ut. Da hadde jeg utrolig sterke rivninger i ryggen mens det pågikk.

Første gang jeg mistet gikk det kjappere. Fikk da skikkelig vondt og måtte da bare løpe på do.

 

Men omgangssyke skal jo normalt ikke være farlig. Du har ikke bare revet opp noen blodkar i "takene"? Alt er så skjørt i starten og blør så lett for noen.

 

krysser alt jeg har for at det var det som skjedde jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det ikke slik at det går bra så lenge man har symptomer, ikke blør mye eller ikke har smerter. Jeg spottet i lange tider, og var på UL hvor vi så hjerteaktivitet, men spottingen vedvarte og gikk over i småblødninger og det endte med en MA/SA i uke 10 (UL som oppdaget et foster som ikke hadde utviklet seg etter uke 6, fikk beskjed om å vente litt fordi det sannsynligvis ordnet seg selv og et par dager senere endte det i SA, så jeg slapp heldigvis utskrapning). Jeg hadde aldri noen smerter, og jeg var kvalm, trøtt og hadde ømme bryster helt til siste slutt. Mener ikke å skremme deg, for de fleste går det heldigvis bra, men jeg synes det er misvisende å si at alt er i orden så lenge man har symptomer og ikke smerter. Lykke til uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...