Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei Er det noen her som har hjemmeside til tvillingene sine ? Hadde vært kjekt å sett, siden jeg selv venter tvillinger og da er det så gøy å se hvordan andre har det
DoubleTrouble Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Heisann! Vi har en side med noen bilder av tvillingene, men det er jo ikke noe "hjemmeside" med historier o.l., men det kan kanskje være artig å se likevel? Aaron og Mia er to-eggede tvillinger som ble født i uke 33. Dette er en midlertidig adresse: http://80.202.16.225/twins Lykke til med dine to!
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Tusen takk, kjempe kjekt å se uansett om det er hjemmeside eller noen bilder Kjempe nydelige barn ) Lykke til videre!
Lilly Marlene Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 hei=) vi har laget en hjemmeside som vi har lagt ut noen ultralyd bilder å sånn;) vi lagde den egentlig for at venner og kjente kunne få følge litt med på hva som skjer:) bare for morro. men dere kan bare gå inn å se; www.bebisanne.piczo.com
mamma :-) Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Så fine! Gøy å se! Grattis og lykke til!
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg har ikke fått mine 2 enda, men jeg har laget ei side der det står litt om mitt svangerskap, UL Bilder osv Så oppdaterer jeg mer når barna kommer til verden ) www.mathiasogmarcus.piczo.com
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg fikk så lyst til å begynne å lage en side jeg også, så jeg begynte såvidt i dag - også har jeg noe å jobbe med fremvoer www.tvillingglede.piczo.com
:Kiki Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Har laget en hjemmeside til guttene mine som kommer i april. Adressen og passordet står på profilen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå