**synne** Skrevet 8. november 2007 #1 Del Skrevet 8. november 2007 Dette er virkelig ikke min dag.. Haugaland kraft sperrer veien til huset vårt. Krangla med de fordi de ikke har gikk beskjed noe sted om at det er sperringer. Så det jo når jeg kjørte ut, da klarte jeg akkurat såvidt å smyge meg forbi gravemaskina. Kom hjem to timer etterpå og antok at de hadde klart å komme seg videre. Men nei.. Sperra veien med både bil og gravemaskin. Fikk grei beskjed om å rygge -ellers taua de bilen vekk.Mens jeg da rygga på den grusmale veien (De har seff sperringer i hele veien, sånn at den er halvert), klarer jeg å komme borti en kant og lage stygge riper på bilen! ÅÅÅÅÅ!!!!!!!! !!!! GRRR!!! Ikke nok med det, klarte å få jakken min ødelagt når jeg var på europris. Ene posen jeg fikk var full i noe svart -antar det var sprittusj.. Det oppdaga jeg ikke før både jeg og jakka var full i svarte flekker. -Og på vei ut derfra slo posene mine litt mot hverandre så ene lysestaken jeg kjøpte ble knust! Nå vil jeg bare grine altså!!! Gubben har ringt og klaga på sperringen av veien nå da.. måtte så klart levere skriftlig klage.. Svaret var at de beklagde så mye. -Ja, og så da??? Hjelper ikke meg det, at de er lei for det. De kan beklage til de blir grønn. Flytte seg kan de! Det hadde hjulpet, men neida!! (Her er alle de stygge ordene jeg kan og enda noen til sensurert) I går var det vel, da hadde de satt en bil midt i veien så det var HELT umulig å komme seg hjem uansett hvilken vei jeg kjørte. -Eller, det var igrunn umulig å komme seg ut også. Flaks for de at gubben hadde bilen med barnesetene, så jeg ikke kom meg noe sted likevel... Men HALLO??!!! Er det lov å sperre en vei sånn? Uten å varsle?? Har ikke tall på hvor mange ganger vi har måttet snu og kjøre andre veier for å komme de siste 50 metrene frem til døra vår nå... Jammen godt jeg ikke skal lage middag i dag. Da hadde jeg vel brent ned huset i samme slengen... Ja, det var dagens sure fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10857230-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sint-n%C3%A5-ja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 9. november 2007 #2 Del Skrevet 9. november 2007 Huffda... Du hadde VIRKELIG ikke dagen i går... Er det ikke snodig hvordan ting ser ut til å gå galt samtidig? En ulykke kommer sjelden alene, som regel i 3-folds... Huffda, nei, misunner deg ikke den dagen, håper dagen i dag blir adskillig bedre!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10857230-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sint-n%C3%A5-ja/#findComment-10863366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 9. november 2007 #3 Del Skrevet 9. november 2007 Du hadde virkelig en dårlig dag se det ut som. Håper dagen i dag blir bedre da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10857230-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-sint-n%C3%A5-ja/#findComment-10863680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå