Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 røyket hele svangerskapet...men kuttet ned til 3-4 light for dagen. har nå eg frisk, sterk og glad jente på snart 4 mnd. (prøvde å slutte)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Var det det hun spurte om da? Hun spurte om hvor langt dere er på vei, og siden du ikke er "på vei" så burde du vel heller konsentrere deg om barnet ditt og passe på at hun ikke fortsetter å lide for dine feil!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Annonym , du får sannelig begynne å ta deg sammen. Slik oppfører man seg virkelig ikke! Kanskje det er noen som bør få deg bannet her i fra? Det du skriver akkurat her , er kun edder og sur galle! HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 til deg to hakk over her....kan ikke akkurat si at du svarte på spørsmålet du heller...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 til deg over, du svarte heller ikke på spørsmålet! hohoh er 17 uker på vei og røyer 2-3 om dagen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 HI - hvorfor spør du? Så du kan slenge dritt til folk?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 HI her :-) Neida, ikke noe dritt slenging her nei.. Er røyker selv , og i uke 34. Lurte bare på hvor langt resten var på vei , om det var une 10 og slikt , eller om det faktisk var andre høygravide her som røkte. Driver ikke med dritt slenging heller.. Men kjenner meg litt irritert over fremtoningen du hadde mot meg her.....Kanskje du skal stille spørsmålene dine litt anneledes , ofte slike steninger osm det der som er utløsende.. Dessuten er det ikke alle IKKE røykere ,som kjefter opp Røykerne. Tenk over det du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå