Gå til innhold

Var på Ul i dag :-D

Anbefalte innlegg

Jeg fikk se mitt lille nurk og alt var bra. Det var deilig å endelig få litt svar på alle spørsmål. Ettersom min fastlege ikke ville hjelpe meg.

Ikke noe diabetes, men er i faresonen. Bekkesnløsning har jeg fått hjelp meg (treningsprogram, gå turer og varme bad).

Er så glad jeg fikk se nurket, fikk ikke se hvilken kjønn det var, h*n ville ikke vise sine edle deler. MEn det får vi ta på den ordinære UL.

Så takk til alle dere som svarte meg på Volvat spørsmålenen mine, sitter her nå og er lykkelig for første gang siden pinnen ble blå.

Er nå 13+3 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10856262-var-p%C3%A5-ul-i-dag-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg glad... Har tenkt mye på åssen det gikk med deg! Godt du endelig fikk hjelp.. Hva syns S. om å se bilde da??

JEg var hos ho jm'a i går jeg. Syns egentlig ikke jeg "hadde no mere" når jeg gikk en da jeg kom. Fylla ut alle papirene mine da. Men det skulle jeg jo egentlig gjøre hos legen på mandag..

Ha en fin helg!!

Det var helt hærlig å få se liv i magen og vi fikk noen kjempe fine bilder av en liten som suttet på tommelen sin. Fikk veldig mye nytte av å få sankket med de.

Så synd at du ikke "hadde noe mere" når du var ferdig hos jordmor da.

Vi snakkes sikker til uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...