Gå til innhold

Hemmelighetsfull på ultralyden

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på ultralyd. Alt stod bra til med fosteret, og det var veldig betryggende å se det lille nurket bevege seg der inne.

Eneste nedturen var at han/hun ikke ville "blottlegge sine edlere deler", så vi fikk ikke se hva slags kjønn det blir. Hadde veldig lyst til det egentlig... Hadde vært litt greiere for han lille vi har hjemme også, når vi skal begynne å forberede han på det.

Jeg får trøste meg med at morkaka lå litt langt nede, så jeg skal inn på ny ultralyd i februar. Mulig vi har litt mere hell da...

Uansett, superhappy og endelig kan jeg begynne å glede meg og kjenne litt på gravidfølelesen. Har ikke latt meg selv gjøre det ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10856255-hemmelighetsfull-p%C3%A5-ultralyden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Det samme skjedde med oss på fredag! Hadde gledet meg så lenge på å få vite hvilket kjønn vi skal få denne gangen, men lille luringen ville ikke vise seg helt frem.. Alt så helt normalt ut ellers og det er jo det viktigste, men det visste jeg fra før av siden jeg har hatt ul i uke 16 også! Jeg er så nyskjerrig at jeg har bestilt meg time på volvat på tirsdag håper virkelig vi får vite det da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...