Gå til innhold

noen flere med termin i neste uke og som er dritlei..

Anbefalte innlegg

håper på fødsel hver kveld jeg legger meg. men neida. skjønner ikke helt hvorfor jeg venter slik heller, for jeg har gått over med begge de to andre barna. har masse kynnerer eller maserier og dette er jo nesten verre enn en langvarig fødsel. fint å høre om det er flere som er i samme sit.ha en fin dag da.

Fortsetter under...

Ja, jeg har termin til tirsdag og jeg er superlei! Og dessuten kjenner jeg ingen tegn på at noe er på gang heller. Jeg er annengangsfødende og forrige gang fødte jeg på termindato. Jeg fikk vel ingen forvarsler dagene i forveien på at noe skulle skje den gangen heller, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gå rundt å kjenne etter hele tiden. Jeg er bare så innmari lei av at magen er i veien hele tiden. Jeg sover dårlig, er giddalaus og slapp hele dagen og er desperat etter å få kroppen tilbake for meg selv igjen. Vi får bite tennene sammen og holde ut de få dagene som er igjen.

Tjingeling!

Vi har termin neste søndag 18/11 å venter ENORMT!!

Jeg gikk ti dager over tiden med første, så jeg har vær naiv nok til å håpe på LITT kompensasjon for de dagene... :-D

Kynnerne mine begynner å bli slitsomme på nattetid men jeg har nå etter fire mnd med dem begynt å venne meg til det :-/

Håper du får en fin tid fremover!

-L-

Hei -L-!

Så kjekt! Jeg har og termin 18, og gikk også 10 dager over med første. Ser ikke for meg at denne skal komme noe før... Vi får se hva som skjer!!

Hilsen i fra Finnmark

Har termin på søndag jeg da, men er i samme båt som deg når det gjelder å gå over termin med de andre barna......trodde jeg var passe avslappet denne gangen ifht termin, men de siste dagene har jeg blitt helt besatt hva angår å få trykt ut denne pjokken...;-))) Har dessuten vondt i bekken og hofter nå så er klar som et egg ja!!!!!!

Annonse

Har termin onsdag, går å venter nå ja! Men ser for meg at han ikke kommer før termin.. Har veldig vondt i bekkenet nå! Sover litt dårlig.. Men føler jeg har en hel del som jeg skulle gjort før pjokken kommer, pluss at jeg er ikke helt sikker på at dette har helt gått opp for meg enda.. He he! Blitt rimelig vant med å gå gravid.. =)

Er vel faktisk ikke så veldig lei, mer spent på når jeg får fødetegn og på fødselen.. Uhh.. Ble langt dette! Ha en fin kveld.. =)

Jeg har termin 14..og er veldig lei nå..Har vondt i rygg og bekken..og sover ikke. Vil bare få dette overstått! er så lei av å kjenne etter om det er noe som skjer også...Blir jo helt gal..hehe!! LYKKE TIL JENTER!! Vi er nærme målet nå :o)

Har termin torsdag... Er egentlig ikke så lei, men er begynt å vente!! Kjedelig å vente på noe man ikke vet når kommer... Dyrt er det også, da jeg får tiden til å gå ved hjelp av shopping... Har verken kynnere eller maserier, så jeg blir sikkert gående over tiden! Men, men, så lenge baby har det bra har jeg det bra:-) Lykke til alle sammen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...