Gå til innhold

noen flere som sover masse på dagen og er svimmel av lavt bt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ligget på rundt 100/60 i svangerskapet (det høyeste jeg har hatt var vel 110/70 på første kontroll). Nå sist gang hadde jeg 100/50. Legen min sier at det er lavt, men fint, og at det er høyt blodtrykk man bekymrer seg for.

Jeg har fungert helt fint gjennom svangerskapet med dette blodtrykket, så det måtte nok vært lavere for at jeg skulle merket noe til det. (Men hva som er lavt kan nok variere fra person til person ja)

HI; blir jo litt avbrutt søvn på natta, så blir en liten dupp innimellom på dagtid nå ja. Tror det er ganske naturlig når man nærmer seg slutten av svangerskapet, kroppen forbereder seg jo på en temmelig strevsom jobb, og vi trenger kreftene :-)

Jeg er veldig svimmel om dagen.. sover så utrolig dårlig om natten, har masse sus i det ene øret og det piper... føler jeg er i en berg og dalbane som er på vei nedover... ekkelt....

Noen andre som har det slikt???

har du lavt bldotrykk eller lav blodprosent?

Vel det er normalt å blir litt mer sliten helt på slutten og det gjør ikke noe at du sover på dagen, det er jo bare fint nå som du ikke sover på kvelden!Ikke tenk på andre enn deg, må du sove på dagen så sover du på dagen!:D

Lavt blodtrykk har jeg ikke.

men har hatt lav blodprosent...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...