Gå til innhold

hjelp værsåsnill!


TinaHa

Anbefalte innlegg

hei alle!

 

jeg var hos gynekolog på tirsdag (6.11) og var spent. trodde selv at jeg var i uke 8 ca. hun så bare fostersekken, og mente at jeg måtte forbrede meg på at det "ikke ble noe av". hun sendte jeg til hcg prøver, som jeg ikke har fått svar på enda.

 

jeg tok en gravitest den 15.10.07, og den var negativ. den neste jeg tok, var positiv den 28.10.07.

 

da gynekologen hørte det, sa hun at jeg kunne være bare 4 uker på vei og at det fortsatt kan gå bra.

 

jeg har fortsatt mange symptomer, de har ikke blitt annerledes eller mindre (kvalme, tretthet, sliten, ømme pupper, svimmel, menssmerter). og jeg har heller ikke hatt noen blødninger.

 

er det en sjanse for at jeg fortsatt er gravid? og hvis ikke, hvor lenge vil symptomene vedvare?

 

håper noen smarte gravide der ute kan svare! tusen takk på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg kan veldig lite om dette, men prøvde å søke på HCG nivå oppe til venstre her, og der var det en oversikt.. Der står det at i uke 7-14 ligger hcg nivået på mellom 1200 og 29000.. Hvis jeg nå husker tallene riktig.. Det kan jeg ikke love altså.. Men hvis du prøver å søke der så kan du jo lese litt? Der var det masse innlegg som hadde med det å gjøre.. :)

 

 

Lykke til og håper det går din vei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...