guttimai:) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Lykke til på ultralyd i morgen. Jeg skal om en uke, er så spent. Husker du å spørre om utfloden, er fortsatt litt bekymret for den, selv om jeg helt sikkert bekymrer meg unødig... Ja,ja lykke til jaffal.
lilletrulte Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Takk for det, er kjempespent;) Skal huske å spørre om utfloden, den er akkuratt som den var i uke 8. Så du får en ul. til du også, kjempefint så slipper du å bekymre deg sånn, kanskje får du se kjønnet også?? Bare 4 dager til 2.trim, håper vi begge kommer over dit;)
guttimai:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 ja fikk hos en spesialist jeg har vært hos tidligere. Hun er veldig flink, så det blir sikkert et fint møte....dersom alt er ok selvfølgelig. Føler meg veldig gravid fortsatt så det er jo et godt tegn for meg.... første gang mistet jeg alle sympt rundt den tiden da fosteret døde. Er du bekymret for utfloden du?
lilletrulte Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Da var jeg hjemme fra ul igjen. Alt var bra med lille turnern der inne, var ikke lett å få tatt alle måla for den turna rundt inni der;) Bebisen var 5,5 cm lang, så da skulle jeg være 12+4 nå i følge gyn. En uke som plutselig ble borte gitt;) Hun tokk målet flere ganger og kom fram til det samme. Skal inn igjen om 14 dager igjen, så det blir mange ul. gitt, men det er jo bare koselig;) Glemte helt å spørre om utfloden desverre, ble litt satt ut når jeg plutselig målte over 12 uker, men siden alt er bra, regner jeg med at det ikke er noe farligt;) Fikk med det tydelige bildet hvor bebisen ser rett på deg, men er ikke noe data geni så jeg hvet ikke åssen jeg får lagt det inn her:(
guttimai:) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Så godt å høre fra deg.... så gøy å bli satt en uke frem i tid da. Tror ikke jeg blir det, for jeg vet når tp begynte å stige, så kan ikke hatt eggløsning før det. Er utrolig spent på torsdagen. Hva kan det ha seg at du skal ha flere ul. når det ser ut som alt er så bra?
lilletrulte Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Nå har jeg vært på første sv.kontroll hos legen, så nå er papira i hus;) Hun var litt usikker på om jeg trengte flere ul. men siden jeg begynte å blø så sent da jeg hadde de to Maene, satte hun meg opp på en ekstra en. Sier jo ikke nei takk til det;) Håper det går like bra med deg til torsdagen, du må holde meg oppdatert;) Men vi kan vel egentli hoppe over til 2. trim i dag eller?????? JIPPI!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå