Gå til innhold

Når kan de strippe oss?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har 10 dager til termin. Har spurt lege og jordmor om de kan kjenne om jeg er moden, men det vil de ikke pga infeksjonsfare. Er det noen som vet når de stripper oss? Er det kun etter termin? Skal til JM til tirsdag og tenkte å høre igjen. Har hatt masse maserier og serke kynnere, samt stikninger i underlivet. Men er litt nysgjerrig på han som er inni magen. Han driver jo å lurer oss hele tiden, vil ha han ut snart.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10854598-n%C3%A5r-kan-de-strippe-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror nok ikke de gjør det før etter termin, med mindre det skulle skje noe. selv ble jeg strippet 2 dager etter termin med førstemann, men det var pga svangerskapsforgiftning! er nok lurt og vente til nurket er klart, men skjønner godt at du er utolmodig, selv er jeg en dag på overtid og drit lei!!!!

de sjekker det etter termin dato , så det er bare å spørre JM , men babisen kommer når den vil det om du har åpning eller er moden trenger ikke nødvendigvis å ha så mye å si ,venninen min ble strippa på termin datoen JM sa da at hun var moden og hadde 3 cm åpning ....hun ble satt i gang på dag nr 12. så ingen gartier der desverre:(

Lykke til

Jeg ble sjekket for modning 2 dager før termin, og da hadde jeg 1-2 cm åpning, og hun strippet meg da til 2cm..

4 dager over termin strippet hun meg videre til 3cm..

Er i dag 7 dager over termin, og jeg er fortsatt gravid:(

Eneste kriterie for at du kan bli strippet er at du er moden...

Det er opp til JM om hun vil strippe deg og evt når hun vil utføre det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...