Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 kan snart ikke spise noen ting i frykt for at gutten min reagerer på maten jeg spiser. Han plages med mye luftsmerter. Men det er jo umulig å vite hva han reagerer på, synes jeg er forsiktig mtp hva jeg spiser. Kan jo reagere på alt fra agurk til brødsorter, melk, grønnsaker, frukt osv. Nei, kanskje jeg får droppe å spise istedet, men det kommer ikke noe godt ut av det heller, he-he. Bare litt frustrert. Noen som har det på samme vis?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Oi, det varierer... Men stort sett det samme til frokost, lunsj og kvelds: Frokost: 1 brødskive m skinke og agurk eller leverpostei 1 glass vann eller biola Lunsj: 3 knekkebrød m kaviar Gulrot Vann Kvelds: Frokostblanding m yoghurt eller 1 brødskive m brunost og syltetøy Middagen varierer, men holder meg unna løk, kål, bønner og erter. Kan tomater danne luft? Spiser mye wok, kylling, salat, ris og poteter.Drikker lite melk.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Ja d kan kanskje d... Spiser lite frukt også, synes dette er helt håpløst. Men d vil jo ikke vare evig, heldigvis... Skulle hatt røntgensyn så man kunne se hva bebisen ikke tåler:o)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Ifølge expat er agurkskall en vanlig årsak til luftplager hos diebarn:-) Du kan jo forsøke å kutte ut agurken i noen dager og se om du merker forskjell.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 det skal jeg jammen gjøre! Takk for tipset c",)
Labbetøs Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Det ser veldig bra ut det du gjør nå. Man kan jo ikke kutte alt heller, så jeg ville heller startet i andre enden. Vær forsiktige med de tingene du allerede er forsiktige med (agurk, kål, løk, bønner), og løp på apotek og kjør fenikkel. Du koker den (te) på vanlig måte, og drikker to-tre glass av den hver dag. I tillegg gir du babyen 5 ml av teen (romtemperert) før hver gang du ammer. Det hjelper for veldig mange. :-)
Expat Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Du kan også spise ubegrenset med ris (brun ris er sundt også!), kjøtt (stekt kyllingbryst er jo deilig!), sukkerbrød (sånn kake).. Og let frem ammekake-oppskriften her på dib!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Tuen takk for gode råd!! Nei man kan ikke kutte alt heller, da blir det dårlig stelt med oss...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå