Gå til innhold

Hodepine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!!

 

Jeg er gravid i uke 5 og jeg sliter veldig med hodepine samt at jeg er veldig tørst hele tiden.

Noen med erfaringer her????

Kan man ta ibux/ paracet???

 

Er glad for alle svar.

 

Ha en fin dag alle " mammaer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da skal jeg ta en paracet med en gang. Jeg føler meg ikke gravid for tiden, har ingen symptomer og ingen mage. Er gravid med nr 3...

 

Andre som føler det slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også vondt i hodet, men det hjelper å drikke vann. Drikker en til halvannen liter fra morgenen av og frem til middag. Det hjelper også mot begynnende kvalme :)

 

En annen ting er at hodepine også er symptom på kaffeavhengighet ;) Så koppen om morgenen, den må jeg ha.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet går bra, følg doseringen p\å pakningsvedlegget. Ibux skal du holde deg langt unna. Gjelder også andre smertestillende tabletter som inneholder ibuprofen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg har det AKKURAT sånn nå! Men pleier å ha hodepine fra tid til annen. Tror kanskje det er litt psykisk også, siden jeg vet det er et symptom.... Skal avvente paracet'en. Ikke fordi det er farlig å ta paracet, men fordi jeg kan holde ut litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg har hodeværk fra jeg står opp og til jeg går å legger meg, har stort sett vært slik i flere uker nå... Legen min sa at det var trygt for fosteret, eller embryoet som det vel strengt tatt heter, å ta paracet, men det er jo ikke særlig heldig for mage, lever og alt mulig annet rart over en lengre periode da...

 

Vondt i hodet og tretthet er forøvrig de eneste symptomene jeg har.

På mandag går jeg inn i min 10ende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...