vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. november 2007 #1 Del Skrevet 8. november 2007 av NAV jeg vet att jeg ikke får penger før uke 26, men jeg tenkte å levere søknaden nå er i uke 22. fikk brev om å komme tilbake etter 12 des med ny termin dato og søknad....nå er jeg skikkeli frustrert ... må jeg bestille ny UL da eller ..altså jeg må sikkert ikke det men ÅÅÅÅÅÅÅÅ... bli sikkert ikke noen penger å handle for til minsten på nyttårs salget nei ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente73_tvillinger Skrevet 8. november 2007 #2 Del Skrevet 8. november 2007 ? nå følger jeg deg ikke helt, hvorfor får du ikke penger før uke 26? Er du sykemeldt? Eller søker du om den engangssummen (fødselspenger, heter det vel)? Vet noen om det finnes en frist for når man skal levere inn papirer for å få permisjonspenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bøllefrøene Skrevet 8. november 2007 #3 Del Skrevet 8. november 2007 skjønner ikke helt hva du mener... er det engangsstønad du skal søke?? jeg jobber i nav.. så kan sikkert svare deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 8. november 2007 ja jeg leverte søknaden for engangstønaden forrige uke for jeg tenkte att det tok en tid å behandle den ...er i min uke 22 nå ...men de sendte meg ett brev i går som det sto att jeg måtte komme tilbake etter 12 des med ny termindato utskrift...for da var jeg i min uke 26. er vell uke 26 jeg får tidligst utbetalt denne stønaden..men jeg tenkte att det var greit å levere den nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 9. november 2007 #5 Del Skrevet 9. november 2007 Du kan søke tidligst i uke 26,og motta den tidligst uke 28...... Det sier iallefall de som har mottatt den.Om du går inn på nav.no så får du svar på alt du lurer på. Helt riktig den beskjeden du har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Del Skrevet 13. november 2007 Du må ha med bekreftelse fra legen eller jordmor på ul terminen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå