MiPE Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg har full ammet min sønn helt til nå, han er straks 6 mnd. Han har melkeallergi så jeg har ikke fått gitt han NAN, ser ut som om han ikke tåler Nutramigen også.. Uansett så vil jeg gjerne få han til å få flaske av min morsmlek som jeg har pumpet ut så jeg står litt friere til å gå ut/shoppe/julebord etc., men han vil ikke ta flaske!!! Han nekter plent. Noen som har noen tips/triks til å få han til å drikke av flasken????? Glad for alle svar.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Har du prøvd Nan HA fra apoteket? Den skal visst alle tåle ) Det med å ta flaske må du nesten bare jobbe med, et lurt triks kan være å la pappaen gi flaska, så han ikke kjenner lukten av morsmelk. Og prøve forskjellige flasker/flaskesmokker ) Lykke til )
Matja Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg bruker bare mam-smokkene. De er best likt her. Men du kan prøve de tynne flaskene med tynne, små smokker. Da slipper de å gape og suge så mye samtidig. Ikke sikkert at det går bedre, men det kan jo prøves
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 fikk tips om å lage litt sukkervann og ta på flasken, da suger de som regel. min ble kjempe sur sa sukkervannet var vekke. han ville ha mer. trenger ik mye sukkervann, ha klar en flakse med mm, eller mme så du bytter ut sukker vannet med om han begynner å suge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå