Gå til innhold

Noen som ikke har ventet to mnd med å bli gravid etter Ma?

opsi fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal innn å ta utskraping i morga.. Jordmora sa at jeg burde vente for at jeg skulle få sørge over dette som gikk galt og få det på avstand.. men da jeg sa at jeg ikke hadde lyst å begynne på prevensjon igjen , så sa ho at det trengte jeg ikke.. ble jeg gravid med det samme så var det helt greit.. så vi tar det bare som de kommer..

Oppdaga MA i uke 12, fosteret døde uke 7. Hadde utskraping 26.juli, og første dag i siste mens 22.august.

Legen sa det burde gå noen mnd, slik at kroppen kom i rute igjen. Hadde ikke EL mellom utskraping og siste mens. EL kom dessuten en uke senere etter siste mens enn det som er vanlig for meg.

Lykke til!

Annonse

Det er vanlig at legene her i Norge ber oss vente 2-3 mnd før vi forsøker igjen, men i Danmark sier legen min at vi kan forsøke på nytt med en gang. Kroppen regulerer dette selv, men vi må passe på vår egen psyke :o/

Lykke til med nytt forsøk!

• 2 uker senere...

fikk beskjed om at vi kunne prøve så fort vi var klare for det. Jeg hadde mensen en gang og ble gravid etter 6 uker! brukte ikke prevensjon etter utskraping,men vi var ikke så veldig aktive heller før jeg hadde hatt mensen en gang. Da brukte jeg el tester,men ul termin stemmer ikke etter positiv el test, har termin 17.12 men etter el test skulle jeg hatt 21.12

det er forskjellig fra person til person når man er klar for ett nytt svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...