En, snart to :) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 OuÊh! Plutselig var 3.trimester der. SÄ fort tiden har gÄtt! Vil den gÄ like fort nÄ fremover???
Termin 061209 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Er visst ikke helt oppdatert pÄ disse trimesterene jeg:) NÄr begynner det? Regner med at du har termin i feb siden du er her? NÄr har du termin? Jeg har termin 22 feb, dette er mitt 2. svangerskap.FÞrste sv. skap gikk veldig fort!! FÞdte 10 dager fÞr termin ogsÄ, sÄ jeg rakk aldri Ä gÄ Ä vente pÄ Ä fÞde. Den siste mnd er uansett tung og litt lang. Da er man veldig tung, sliten, vondt i ryggen, ofte do besÞk, sover dÄrlig og ikke minst veeldig klar fÞr Ä hilse pÄ den lille i magen:) Dette sv. skapet har ikke gÄtt like fort for min de. De fÞrste 3 mnd kastet jeg opp fra 0700- 1700 pÄ kvelden. Etter det gikk over har jeg bare gÄtt Ä ventet pÄ Ä fÄ en liten baby igjen. Gleder meg veldig til den lille gutten kommer, og merker at det er ikke sÄ spennende Ä gÄ gravid denne gangen. Kos deg med graviditeten, det er en tid du alltid vil huske pÄ og fortelle om til dine barn den gang det er deres tur. Tror resten av tiden din vil gÄ raskt ogsÄ, tenk vi har jo jul i mellom.. Lykke til:)
Lillemanns mamma Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 3.trimester starter f.o.m uke 29:-)
moki, har fÄtt sin prinsesse! Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ja det gÄr raskt.... Kommer over i neste uke jeg, har termin 5 februar!!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Samme termin som meg. Gledegruer meg litt til Ä hoppe over pÄ 3. trimester.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Du skriver at du fÞdte 10 dager fÞr termin forrige gang. Lurer litt pÄ hvordan det var i forhold til mensterminen din? Er litt nysgjerrig pÄ dette siden flere av de jeg kjenner har fÞdt nÊrmere menstermin enn ultermin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ