Gå til innhold

Til alle som har vært hos Nøtterøy ultralydinstitutt på 3D...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var der for en uke siden for 3D.. Syns det var en fin opplevelse, og fikk se lille snuppa vår (selv om hun ikke var særlig intressert i å vise seg fram....) :)

Vi var der ca et kvarter, fikk med oss en dvd med en film fra undersøkelsen + en remse med 10 bilder. Betalte 800 kr.

Har hørt at flere sier at de var der i over 30 min (opptil 1 time), fikk med seg flere filmer på dvd og 30-40 bilder..

Dere som har vært der.. Hva fikk dere? Til hvilken pris? Fikk dere bilder på cd dere kunne legge inn på pc`n oxo?? Fikk nemlig ikke jeg... :( (må i såfall scanne de bildene jeg har med scanner...)

Vil gjere vite! Syns jo det er litt urettferdig hvis det skal være så stor forskjell til samme pris...

Håper på flere svar! :)

Skrevet

Fikk akkurat det samme som deg, til samme pris. Jeg ble også litt skuffet.. hadde forventet mer.. vi dro laaangt for å komme dit. Det vi fikk var et passe bra bilde av ansiktet hans.. Har også hørt at folk har fått d på cdrom og sånn..

Skrevet

Var dere på nøtterøy ultralydinstitiutt eller hos kvinnedoktor?

En i første etasje og en i andre etasje. Er han i andre etasje som kan dette, som er utdanna innen svangerskap og ultralyder. Han bruker laang tid på pasientene sine og du får med deg en dvd når du er ferdig som du kan printe ut bilder fra og se på video av barnet ditt.

Nede på ultralyd instituttet er de ikke så flinke. Det er ofte dårlig kvalitet på bilder og dvd/cd man får med seg.

Så det spørs jo hvem dere har vært hos da.

Jeg har vært hos begge. Var hos ultralydinstituttet sist jeg var gravid, for da fantes ikke kvinnedoktor. men dette svangerskapet har jeg brukt kvinnedoktor og er tusen gangen mer fornøyd.

Skrevet

Da har dere sikkert vært hos feil, jeg går til han kvinnedoktoren fast. Jeg betaler sånn fast pakke da, var på 3D for ikke lenge siden, var der i 1,5 time, men da prata vi om alt mulig og fyllte ut sykemld også..

Jeg er super fornøyd med han, høres rart ut at dere bare var der i 15 min. Men er ikke lett å få bra bilder uansett da, det er ikke han sin feil, for bebisen ligger jo stort sett hele tiden med hendene foran ansiktet...

Skrevet

hei, jeg er heller ikke fornøyd, jeg betalte 830 kr, for noen bilder og en cd, skulle ønske jeg tok kvinnedoktoren, hadde fått så mye mer for pengene, og mye mer av gullet mitt som ligger inni magen. kort tid var det og.

Skrevet

Dere blander nok ja. :) Jeg har vært hos Kvinnedoktoren og er utrolig fornøyd! Fikk med utskrevne bilder, rapport fra ultralyden og en cd med 3 filmer og 25 bilder. Tok seg god tid og var kjempeflink. Er nok folk som har vært der dere har hørt om. Ultralydinstituttet ligger i etasjen under og er nok langt ifra like bra. Har hørt at legen der er røntgenlege og derfor ikke har den samme ekspertisen som kvinnedoktor. :)

Skrevet

jeg har vært hos kvinnedoktoren, altså den samme som vesla med bolle i ovnen snakker om:) og vi var kjempefornøyd:)

var inne nesten en time, fikk nesten 40 bilder og 4\5 filmsnutter:)

han var kjempeflink:)

vi skal iallefall til han i neste svangerskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...