Gå til innhold

Ang dilla.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror mange forbinder dilla under graviditet som at man må ha noe bare må ha det!!!!! Hele veien, en periode.

MEN, tror dilla i et svangerskap varier veldig.

Noen får dette, at de må ha en ting, styrter til butikken (eller sender mannen ned), men dilla kan jo og være at en plutselig syns noe er veldig godt og spiser mye mer av det en vanlig over en periode (gjerne noe en ikke har spist før eller likt så godt).

Jeg har hatt det slik, har merket økt lyst på mange ting, men det har gitt seg og en ny lyst har dukka opp.

Først syns jeg det var HIMLA godt med sopp (Men styrta ikke til butikken...) SÅ var appelsinjuice bare ALLTID ved frokostbordet... og lunsj..og kanksje litt om natta...

Så var reker innmari gode (selvom jeg aldri har likt det) og måtte ha noen skiver med dette iløpet av noen uker.

Nå syns jeg paprika er godt å knaske på (OG HAR ALDRI LIKT PAPRIKA; VERSTE JEG VET) Men ingen av disse tingene har jeg styrta til butikken og kjøpt, eller våkna på natta å bare må ha.

Og jeg har heller aldri tenkt at "nå er jeg gravid nå må jeg jo bare få dilla på noe".

Dette er bare ting jeg har merka at jeg spiser mer av enn ellers.

Men i sist svangerskap fikk jeg en slik løpeåkjøpe greie... Uff det var bare mas!

Jeg er sikker på at mange av dere som "ikke tror på denne dilla"greia har noen slike ting dere også.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...