Gå til innhold

julekalender til våre små?

Anbefalte innlegg

Tenkt å høre med dere mammaer til feb. babyene..

Er det noen som har tenkt å ordne en til gullungene??

Hva skal dere bruke i så fall??

For godteri og småting blir vel ikke aktuelt..=op

Synes det blir litt urettferdig hvis storesøsteren her i huset skal få og ikke lillemann...

Så jeg har tenkt på det og kommet fram til at jeg kan hende skal bruke legoklosser pakke dem inn i små pakker og henge på julekalenderen...

Det er bare å komme med forslag og meninger..!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10853097-julekalender-til-v%C3%A5re-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset blir det ikke noen julekalender i år, ser ikke for meg at snuppa vil ha noen særlig glede av den helt ennå.

Blir vel annerledes når det er storesøsken inne i bildet. Synes ideen din med lego (duplo?) er kjempefin. Og så kan du jo henge på en og annen mariekjeks innimellom.

Gleder meg til å lage kalender neste år! Min mor har lagt listen høyt for meg, hun var veldig flink til å lage kalender og variere gavene. Og jeg fikk kalender helt til jeg var 20 år, tror jeg, fikk tilsendt på hybelen der jeg studerte.

Jeg tenkte at ettersom frøken snuppelupp er litt for liten til å forstå meningen med gavekalender og er for liten til sjokokalenderen, så går vi for Flax-kalender(vinner hun, setter vi pengene på sparekontoen hennes) og appelsin varianten med nelliker (hun får en egen opplevelse med lukten av jul rett og slett).Så avanserer vi neste år når hun skjønner mer av jula:)

Synes idéen med duplo var kjempesmart, den blir vi nok å benytte oss av senere!

Jeg har ikke tenkt og lage kalender til jenta vår. Ho kommer ikke til å skjønne greia, og jeg er og i mot å kjøpe en hel haug dilldall bare for å kjøpe noe. Men, den derre ideen med duplo var jo ganske genial. Da blir det til slutt en stor gave som hører sammen. Kanskje det blir kalender likevel her i huset? duplo hadde jeg uansett tenkt og ønske til Ingrid.

• 3 uker senere...

Jeg broderte kalender til mini, så han får ihvertfall den:)

Fant ut at jeg skulle kjøpe en leke til hver søndag i advent til han i år, gadd ikke kjøpe masse småting, så det ble 4 halvstore ting istede. Han holder uansett på å vokse fra de lekene han har, så det er gøy med noe nytt. Og jeg har nesten bare ønsket meg duplo og brio tog til han til jul, og det er han jo litt liten til ennå

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...