Gå til innhold

Leeeeiii! Det skjer ingenting jo!


vimsesvimsen

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har noen kilo for mye, og prøver fortvilet å slanke meg på vanlig måte, dvs. sunn mat og trening (styrke, spinning, aerobic ca 2-3 ganger i uka). Har tidligere klart å gå ned 15 kilo. I begynnelsen bare rant de av. Har lagt på meg en del etter det. Vi skal begynne å prøve å få barn i jannuar og har lyst til å ta av noen kilo til da! Nå har jeg gått ned 4 kilo og det står det bare helt i stampe. Blir så lei, og det er vanskelig å holde motivasjonen oppe når ingenting skjer! Noen som har noen tips? Burde jeg kutte ut brød kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere begge, dere må telle kcal. Dere spiser nok for mye. evt alt for lite så kroppen er i krisemodus. Før matlogg. Det er nyttig, motiverende og fungerer for meg som god kontroll. Ikke så lett å spise litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. Skriver ned alt. Gikk så greit sist gang jeg gikk ned 10 kg, men nå går det treeeeegt! Spiser ca 1000-1200 kcal hver dag. (Grethe Roede) Er det passe eller for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt lite om du har en aktiv hverdag. prøv å gå opp til 1600 kcal om dag. Spiser du for lite vil du sette ned forbrenningen. Evt kan du spise ca 1200 om dag, og skeie skikkelig ut en dag i uka sånn at totalen blir ca 1600 om dag. Det har jeg jeg gjort, og det funka bra. (akkurat nå er jeg dritlei da og det skjer jo ingenting når man ikke jobber for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evi: prøv med 1600 om dag, det skal gi en reduksjon på ca 500 gram i uken. Går det ikke kan du prøve litt lavere, feks 1400. Aldri under 1000 da starter du kriseprosesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=) skal prøve på det ja. No som eg er i vektklubben har eg full oversikt kor mykje eg eter kvar dag, veier jo all maten:P og så prøver eg å få 20 trimpoeng kvar uke=) på 4 dager er eg oppi litt over 13 trimpoeng=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er som deg. Har prøvd og prøvd å få vekk kiloene. Men de sitter som spikret. Går opp hvis jeg spiser sunt, kutter ut snop og trener.

 

Jeg har gått på Grete Roede og jeg har slanket meg Atikins/Fedon, altså lavkarbokur.

Men har dessverre gått opp igjen da... Etter svangerskap og en god del god mat;-)

 

Men nå har jeg bestemt meg for å ta skikkelig grep.

Jeg går på en diett som består av en grønnsakssuppe, frukt, kokte og rå grønnsaker, kylling, biff og ris. Vann, kaffe, te og juice.

Jeg går tur i 30-40 min 5-6 ganger i uken.

Og kiloene renner av.

 

Du spiser så mye frukt og grønnsaker og suppe du vil og trenger ikke å gå sulten.

 

Det er sunn, men kjedelig mat i lengden, men det kan jo kanskje være med på å gi kroppen et kick, sånn at det begynner å skje noe med kiloene.

 

Jeg har gått på denne dietten i 2 uker, og begynner på 3.uken idag.

Jeg er ikke tilhenger av dietter, for jeg har prøvd mye rare greier og ikke holdt ut lenge, men denne er jeg veldig fornøyd med. Og jeg kjenner at jeg er i mye bedre form enn før.

Det er en diett fra Sacred Heart Hospital. Hvis du googler på sacred heart hospital diet så får du hele dietten opp.

 

Bare et lite tips;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...