Gå til innhold

Dere som er gravid for tredje el fjerde gang? Hjelp meg litt, please!?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Følte dere at magen kom fortere eller at buksene strammer tidligere enn ved forrige sv.skap?

 

Har dere fått tidligere vondter evt bekkenløsning enn ved forrige sv.skap?

 

Føler meg liksom såå kjempe gravid enda jeg bare er såvidt fullgått 5 uker. Gruer meg nesten åssen det kommer til å bli. Buksene strammer og jeg føler det strekker og ryggen verker....

 

Er det bare meg eller er det vanlig ved tredje gangs å føle det sånn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt kommer tidligere for hvert svangerskap, det er hvertfall min erfaring. Venter nå nr 5, har hatt kynnere i snart 3 uker, bekkenløsninga er på topp, magen strutter og puppa er "klumpete", ømme, vonde og lekk.

9 uker, så dette skal bli et "tragisk" langt svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja jeg får mage raskt.

Er enda bare ca 6 uker så den synes ikke enda.

Men av erfaring vet jeg at det er ikke lenge til.

 

Jeg blir fort stor :-)

Gøy også da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er 11+2 i dag med tredjemann. Har vore veldig mykje meir kvalm i dette svangerskapet enn i dei to første. Elles har eg fått litt større mage, men det er fordi eg har ete heile tida for å lindre kvalmen. Så noko gravid-mage har eg ikkje. Kan fint ligge på magen, kjenner ingen hard klump der enno.

Pleier ikkje å få mage så fort, det er helst i 5.mnd at det vekta eksploderer!!

Har som mål å trimme og ete fornuftig denne gangen, så får eg kanskje ein betre fødsel, óg?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9+4 venter nr 3. Kjenner antydning til bekkenplager som jeg også med nr 2 kjente ganske tidlig. Endte opp med krykker på slutten :(

Ellers overhodet ikke kvalm som med de andre :) Ingen bukser som strammer. Er litt overvektig, men har likevel ikke hatt store gravidemager tidligere. Jeg bærer barnet langt inn har dem sagt. Egentlig veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er i uke 7 med nr 3! Jeg hadde veldig oppblåst mage de første 5,5 ukene, kunne ikke bruke buksene mine, var svær! Nå er det roet seg og jeg føler jeg kan puste igjenn!

Med nr1 kom bekkenløsningen raskt og jeg brukte rullestol i perioder på slutten, med nr 2 gikk det mye bedre, brukte litt krykker ved behov, denne gangen har jeg ikke merket noe ennå!! Så håper det ikke blir noe denne gangen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...