Gå til innhold

Hvor lenge klarte dere å vente med å ta testen?

Anbefalte innlegg

Jeg veit det skal gå 14 dager. Og denne gangen trodde jeg ikke det skulle være noe problem å vente de dagenen.

Sist gang klarte jeg å vente helt helt til 10.dagen, før jeg tok en test. Og heldige oss, så var den positiv den gangen.

I morra er det 10 dager siden vi satte inn 1 egg, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli en smule nysgjerrig.....

Har så lyst til å ta en test, men jeg er jo selvfølgelig redd for at den er negativ. Ikke kjenner jeg noe til en evt. graviditet heller. Det gjorde jeg sist, men da hadde jeg jo tatt ut egg også, så det var vel heller det jeg kjente den gangen. Nå er det fryseforsøk vi holder på meg.

Så til dere som har tatt testen før dere egentlig skulle; hva blei svaret? Og visst dere tok testen senere, den egentlige dagen, fikk dere samme resultat da også...?

Hilsen ei som ikke er sikker på om ho klarer å vente helt til søndag....

Fortsetter under...

Jeg skulle egentlig vente til fredag, tok test i kveld (greide ikke vente på morgenurin) Og det kom en sterk og en svak strek opp. Klarer ikke slippe jubelen lød, men optimistisk. Skal teste igjen i morgen tidlig tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...