Gå til innhold

Noen fler som har økt utflod??

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere enn meg der ute som merker dette? Er i uke 18, og igår og idag har jeg kjent at det har blitt mer enn tidligere.

Litt redd for at det skal være fostervann jeg lekker, men prøver å berolige meg selv med at dette antageligvis er helt normalt!!

Måtte bytte truse på dagen idag.. Føler også at jeg må tisse nesten hele tiden.. Urinveisinfeksjon???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10852137-noen-fler-som-har-%C3%B8kt-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er helt normalt,har det jeg også...Et lite tips for å spare klesvasken er å bruke truseinnlegg og bytte det jevnlig,klart det koster litt men absolutt verdt det...Det er ihvertfall helt vanlig å måtte tisse hele tiden,du må huske at det ligger en klump der og presser på blæra...Så med mindre det er vondt i skjeden eller urinrøret tror jeg du kan ta det med ro,men er du fortsatt usikker bør du spørre lege eller jordmor...

Annonse

ja,jeg må bytte truseinnlegg mange ganger om dagen og det kan jo bli ganske slitsomt for ikke å snakke om kostbart i lengden...huff...men hvis det går an å få noe for det,hadde jo det vært supert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...