Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jentenavn helt klart mens jeg ikke er helt sikker på guttenavnet. Jentenavnet kommer jeg ikke til å røpe på bim da det er veldig sjeldent i Norge. Guttenavnet jeg har tenkt på er Fabian men er ikke like sikker lenger. Har uansett god tid da det tar sin tid å bli gravid.

vi har også tenkt litt på fabian.... det er mye vanskligere med guttenavn....

jeg vil gjerne ha alt klart nå jeg, inkl.graviditeten, men det er det eneste jeg ikke kan styre over, så jeg prøver å gjøre alt annet klart da kan du si... hehe

andre som har navn klart?

Annonse

hehe... sånn har d vært her også... begynte med malin, men det er det ikke lenger... spennende å se hva det ender opp med når vi først får bruk for det da... hehe

emma er fint...

og hanna, tea og lea liker jeg godt... lettest med jentenavn...

Hmm... Føler at denne diskusjonen nesten er litt "malplassert" på et forum som ass. befr. Tenker at den passer bedre på "Bli gravid" hvor man er fersk prøver og fremdeles har overskudd til å drømme seg bort.

4 år etter pille-slutt er navn, kjønn, babytøy osv. så godt som uinteressant. Det handler om noe så sårbart som å kaaaaaaanskje bli gravid og få oppleve det store underet: Å bli mor!

JA, etter år som prøver og selv etter å ha opplevd SA, så er drømmen det som holder meg gående. Så jeg har også tenkt på navn, inredning til barnerommet osv. I tøffe perioder orker jeg ikke tenkte på det, men ellers så er det som gjør at jeg fortsatt kan holde på håpet og være litt posetiv....

det er jo nettopp det jeg tror er så viktig.... man bør jo tro og håpe og drømme.... hva skal ellers holde deg igang??!! samboer står å maler det som kan bli et barnerom nå faktisk... knis...

er det noen fine navn forslag fra dere andre her da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...