Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at den ene puppen var fryktelig vond når minsten spiste,sjekket jeg den og oppdaget akkurat som en liten gul kvise helt på tuppen av brystvorten. Klemte hull på denne (au,au),og håpet smerten da ville gi seg. Det har den overhode ikke gjordt. Det er rett og slett vanvittig vondt. Har bare pumpet det brystet i dag,men likevel begynner det plutselig å verke noe vanvittig i brystvorta. Er det noen som vet hva det kan være,evt hva jeg kan gjøre med det...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en betennelse..? synes du bør få den sjekket av legen

Skrevet

Er gangen tett, så sørg for å varme opp brystet godt før du begynner med pumpingen, gjerne 5--10min med et lite vått opprullet håndkle på. Badekar er allerbest, før du skrider til verket. Etter ammingen kan du oppleve vasospasmer, det er vondt. Men "bare" en reaksjon på skaden, unngå å bli kald...

Skrevet

Ok... Da vet jeg nå i hvert fall hva det er...men vil det gå over av seg selv...?

Skrevet

Hvis det ikke løsner på 24 timer bør du nok ses av lege...

Skrevet

Jeg har også en slik gul knopp/kviselignende på ene brystvorten. Fikk råd av sykehuset om å kjøpe Lecitin kapsler på helsekost, dette skulle visst løse opp tette melkeganger! Men vet jo ikke om det er det du har da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...