Gå til innhold

litt trist

Malin G. Spann

Anbefalte innlegg

Eg må no berre få sei at eg synst det er veldig trasig å sitte med dette aleine. Skulle sånn ønske BF gadd bry seg.

Sendte mld til han i dag. Har termin i juni, gled deg for dette blir spennande. Fekk ikkje noko svar. BOMBA.

Eg føler at gleden og skuffelsen kjem og går om kvarandre. Plutselig kjem eg på at eg har eit nydelig lite vesen i magen og gleder meg noko fryktelig. Men så kjem eg på alt som kan gå gale og den idioten som denne ungen kjem til å få som far. Då er gleden brått vekke. Skulle ønske eg klarte å koble ut. Tenke på noko anna, men eg trur det er umogleg.

Ganske teit i og med at eg ikkje er komme lengre enn 9+3...

Fortsetter under...

Nei eg har vel egentlig ikkje noko forhold til BF. Hører ALDRI noko ifrå han. Å om eg sender melding så får eg berre sure og ekle svar. Lurer på om han driv på å finn seg ny dame... Meir ubrukelig mann enn det der skal ein jaggu leita lenge etter. Drittunge e ein god betegnelse. Ihvertfall når du ser på måten han oppfører seg på.

Men eg håper du har rett og det kanskje ikkje blir så einsamt etter kvar.

Eg har jo mamma og alle vennane mine som vil støtta meg, men føler ikkje det vert det same.

Bare gled deg du Kveitebollen. Å bli mamma er så fantastisk at det ikke kan beskrives med ord. Jeg sitter her og ser på datteren min, og hun er så vakker og nydelig og fantastisk at jeg nesten må gråte.

Ingenting i livet kan sammenlignes med kjærligheten man får til sitt eget barn, og for meg er hun en egen person, uavhengig av pappa'n sin. Du får bare holde ut, og støtte deg til de andre på forumet her inne. Veien er lang å gå når man føler seg alene, men for meg gikk i hvert fall tiden "fortere" etter uke 20. Og plutselig, før du aner det, har du barnet ditt hos deg, og da ville du gått den lange veien 1000 ganger til:)

signerer magic:) all verdens sorger og ensomhet er glemt når du endelig holder den skjønne bayen i armene dine for første gang:) Det finnes ikke større kjærlighet enn den du får til ditt barn og selv om du ikke trodde det var mulig vokser den kjærligheten bare mer og mer for hver dag:) Det er verdt alt som noensinne vil komme i din vei på livets "landevei" , om man kan si det slik;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...