Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Artig å tatt en liten useriøs undersøkelse her, for å se om myten stemmer at man er mer kvalm om man venter jente:)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hadde absolutt iingen kvalme, å venter en liten gutt:)
babyspark Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Det produseres mer HcG med jenter i magen- så derfor kan en bli mer kvalm av jentebaby. Men dette kan selvfølgelig variere. Jeg har gutt fra før og var NULL kvalm i det svangerskapet, men var student på den tiden og tok livet godt med ro. Denne gangen har jeg vært kvalm, men kanskje bare for jeg har en turbo på 2 år og 100% jobb med en skokk barnehagebarn?!? Men har en liten følelse av at det er ei jente. Har litt tro på dette med kvalme når en skal tippe kjønn:) Og selvfølgelig når dere hadde sex i forhold til eggløsning...
~Mita~ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 skikkelig spy syk i 6 uker, og venter gutt...
Supertea Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg var konstant kvalm og spydde mye fra uke 6 til uke 14. Venter gutt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 De sier at det verre din kvalme er så er det jente. Jeg har vært kvalm og kastet opp masse i mange mnd og derfor trudd det ble jente.... men nei, her viser UL gutt. Det er helt greit for meg. Gleder meg masse men skulle bare ønske jeg ikke var så syk hele tida! hehe
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Sikkelig kvalme og oppkast til uke 16!! Og det samme hadde jeg sist! Fikk jente sist og nå venter jeg enda ei jente=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Kun litt kvalm på kvelden! Ellers ingenting! Venter jente!
*Magic* Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Kun litt små kvalm helt i begynnelsen av begge svangerskapene. Fikk gutt sist, og venter gutt igjen;)
Leirha Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Har heller INGEN tor på denne kvalmegreia... Det variere fra person til person. Jeg har vært veldig kvalm begge ganger... gutt.. begge ganger. Jeg kjenner ei med to gutter og ei jente, kvalm med gutten, så kvalm med jenta... men ingen kvalme med siste gutten. OSV............
yvve73 Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Jeg har vært skikkelig dårlig i begge mine svangerskap. Fikk jente sist, og venter jente nå :=)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Ingen kvalme og ingen oppkast. Venter JENTE!
***lilli*** Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Eg ventar gut, og kvalmen har nettopp byrja å sleppe taket, no i veke 19... Var kjempe, kjempe-kvalm. Kasta opp og greier. Har ei jente frå før, og då var eg berre litt kvalm i tre-fire veker.
NinaCath Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Jeg må si at jeg har ingen tro på dette med kvalme, fasong på magen ol for å bestemme kjønn. Venter barn nr 4 og har vært like lite kvalm i alle svangerskap, og magen min ser likedan ut uansett om jeg har ventet gutt eller jente. Nå venter jeg jente, og har ikke vært særlig kvalm, bare litt småuggen på ettermiddagen, slik som med alle de andre tre barna mine (1 gutt og to jenter).
benteeli Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 er så indiviuelt dette, og har med livssituasjon, hva du spiser osv også. Så det er nok vanskelig å si. Selv har jeg nesten ikke vært kvalm overhode. Dvs jeg kjente meg litt i ulage med de to siste helt i starten av svangerskapet, men ikke så mye at jeg engang tenkte på at jeg kunne være gravid og har aldri spydd eller noe. Jenta var jeg ikke kvalm med overhode, gutten ørlite granne. Den siste vet jeg ikke hva er enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå