Gå til innhold

TFK eller EasyWalker tvillingvogn, klarer ikke bestemme meg...

enjenteenguttogtogutterfrafør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff..tror jeg kommer til å befinne meg i samme situasjon som deg, klarer ikke å bestemme meg. Men jeg heller mer i retning av Teutonia, da den er en av få vogner hvor man kan ha barna snudd mot seg og faktisk se dem...

Har en nabo som har EasyWalker og hun er kjempefornøyd med den - hun bruker den som søskenvogn da, så jeg vet ikke hvordan den er med to bagger i...

Lykke til, håper du lar oss få vite hva du velger til slutt :)

hei

jeg har tvillinger på 13 mnd, vi hadde tetunia m softbagger når de var ny født, veldig grei vogn , veldig greit å kunne løfte baggene med inn med sovende barn i :-), litt tung å få inn i bilen alene.

jeg kjøpte en tfk i mai men syntes ikke noe om at barna satt fra meg , også syntes jeg ikke de satt så godt i den, de lå liksom litt bakover. på tfk er det glidelås for å regulere ligge stillingen, det var litt tungvint syntes jeg. jeg hadde ikke sånne bagger til den, men de kan man vell bare bruke i 6 - 8 mnd. i allefall endte vi opp med tetuniaen, solgte den tfk vognen.. anbefaler deg til å gå inn på ; babyjungel.nl , der er tfk og urban jungel billigere enn i norge, så får du vognen levert på døren :-)

lykke til med valg av vogn og fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...