Gå til innhold

Noen som har funnet noe som hjelper mot kvalmen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

huff og huff sier bare jeg! er så urooolig lei av å være kvalm- har ca to timer når jeg står opp der jeg slipper, så kommer det :( og mitt store problem er at selv om jeg er kvalm så er jeg sulten, men får jo ikke spist noe særlig! bare går rundt å har lyst på... Dette er fælt altså.. men men sånn er det jo, blir verdt det til slutt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Grønne epler og gullerøtter hjelper.

Te uten søtning hjelper også. Prøver å holde meg unna cola osv for det er ikke sunt med allt sukkeret.

Du kan ta Postafen, men jeg blir helt i svima av de så de tar jeg ikke flere ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes foresten en medisin. Prostafen. Men den gjør deg veldig trøtt og det er en viss fare for at babyen kan bli skadet av det, så du burde bare bruke den om kvalmen er ille nok til å hindre deg i alt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk luft hjelper meg en periode, iallfall. Og så går det mye i salt mat. Sikkert i overkant mye, men bedre at jeg får i meg noe enn at jeg ikke spiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Vet så inderlig hvordan du har det!! Har hatt det på samme måte, med unntak av de siste 2 dagene.. dette fungerer for meg :

 

- " SeaBand", akupunkturlignende armbånd som fås på apoteket.

- Ingefærkapsler, som jeg tar kun ved behov

- Salte kjeks når kvalmen skulle komme.

- spise lite og ofte..

 

LYKKE TIL!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...