Turbo-ungen Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Min gutt på snart 10 uker har nesten helt mistet matlysten. Han vil nesten aldri ha puppen. Kan gå over fire timer og når jeg da legger han til spiser han knapt fra en pupp. Tidligere har han alltid spist fra begge puppene per måltid hver 2.-3. time Og jeg har ikke fått mer melk, tvert imot. Melken bare minsker når han spiser så lite og det er kjempefrustrerende. Hvis jeg prøver å legge han til mellom måltidene blir han kjempesint. Blir så frustrert. Til nå har han lagt på seg fint 200-300g i uken og er nesten 6kg. Andre som har erfaringer å dele med meg.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Heisann! Min gutt har tidligere spist hver 3.time eller oftere og fra begge pupper.. Da han ble ca 8 uker, ville han bare ha 1 pupp og det kunne fort gå 4 timer mellom.. På kvleden blir han lagt klokka åtte, og da kan han godt sover 5-6timer, for så og få mat da og hver 3.time etter det. Noen ganger 4 timer.. Han veide ved 9 uker 6kg.. Tidligere gikk han opp 3-500gr i uka, nå bare 200... Ganske like barn tror jeg =)
Turbo-ungen Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Greit å høre at det er flere babyer som kan være sånn. Blir så frustrert og redd for at han ikke skal legge på seg nok og ikke minst redd for å miste melken. Men jeg er sikker bare overbekymret. Gutten min er jo fornøyd og en veldig rolig baby.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Min er også veldig rolig.. han veide 3190gr ved fødslen, og har nå doblet vekten sin.. Ikke dårlig det.. =) Og han sover godt i gode økter, samtidig som han er blid og fornøyd når han er våken.. =) Bare gled deg over han du!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå