Gå til innhold

April: I morgen skal jeg på UL og jeg gleder/gruer meg.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt problemer med fastlegen min og jordmor har ikke tid før etter jul.

Så jeg ringte til Volvat i Fredrikstad i stad og fikk tid i morgen. Da skal vi ta alle prøver, GU og UL for å se om alt er bra.

Har liksom ikke fått noe svar fra legen min når jeg spør og sliter med bekkenløsning, men får beskejd at det bare er innbildning.

Så vi får se hva som skjer imorgen.

Fortsetter under...

Det går nok bra på UL. Du får holde oss oppdatert:-)

Sier virkelig fastlegen din at det du kjenner bare er innbildning? Hm, det var da utrolig lite profesjonelt! Høres ut som at det er på tide å skifte fastlege.

Merkelig lege. Akkurat som han kan kjenne om du inbiller deg smerter??? Dust, kaller vi sånnt...

Håper alt går bra på UL i dag! Denne sto klar og venta på meg nå.. skulle svare deg i går, men så måtte jeg ordne noe.. hehe.. men svarruta var oppe.. ;)

Krysser fingra for deg! :)

Nå har jeg vært på ÜL og alt stod bra til med nurket i magen. Full fart var det , ville ikke ligge rolig så vi fikk se kjønnet, men det kan vi ta på ordinær UL.

H*N var litt stor til å nå å være, men det retter seg sikkert opp sa legen.

Legen var helt fantastisk, jeg fikk svar og hjelp med alt jeg spurte om.

Deilig å få litt svar og nå ha jeg fått litt ulike øvelser jeg skal gjøre når det gjelder bekkenløsningen (som bare var innbildning).

Legen ville vite hva fastlegen min het så hun kunne ta en liten prat med henne.

Når det gjelder å bytte fastlege så går ikke det for meg ennå. De var bare snille å tok meg i mot. For ettersom jeg nettop har flyttet og det tar ca 6 mnd å komme inn i sytemet her. Så jeg får takke å ta i mot den legen jeg får så lenge.

Men alt stod bra til med mor og barn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...