Gå til innhold

Jeg har födt..

mamamimmi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takk for alle gratulasjoner,

Jeg skal snart pröve å få ner min opplevelse av födselen i ord, men det er mye her hjemme akkurat nå. Datteren er veldig sjalu, glad samtidlig, men det er som en sorg for henne også. Hun er så stor, 3,5 år, at hun förstår at hun ikke lenger er allene middelpunkt, at livet nå forendres. Hun er så flink og jeg ser hvordan hun bearbeider situasjonen. Takk og lov at hun har sine rutiner med barnehage, Jeg er også veldig hormon-berg og dalbane nå, og jeg har dårlig samvittighet for henne. Hun har jo vaert min lille baby, mitt alt.(nå faller tårene mine) Nå må jeg dele oppmerksamheten på to. Jeg vet at for dere her som allarede har flere barn er dette noe naturlig, men jeg sliter litt med det nå. Det er irrasjonellt, jeg vet.

Min födselshistorie..jeg angrer at jeg ikke skrev dagbok dagene på sykehuset. Det var en stor opplevelse på mange måter. Et eventyr, komiske innslag med personalen der, store fölelser.

Men jeg kommer snart tilbake med rapport.

Masse klemmer til dere mine venner,

Gratulerer så mye med den store flotte gutten. Kjenner godt igjen de følelsene du beskriver, og det er jo ikke lett for en liten 3-4 åring å skjønne at mamma har flere enn henne å ta seg av. Det går seg nok til etterhvert og hun venner seg jo til det. Kos dere masse med den vesle prinsen, og nyt magien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...