Micha.. Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg har pcos, men har klart å bli gravid men sliter likevel veldig med vekten...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg mistenker sterkt at jeg har det. Sluttet på pilla for fire år siden, og har ikke klart å gå ned noe særlig i vekt. I sommer bestemte jeg meg for at når ferien var ferdig skulle jeg ta en tur til legen for å få sjekket dette, men så fant jeg ut at jeg var blitt gravid... Så får vi se siden da. Det har vel ikke noe å si for svangerskapet? Foreløpig har jeg hvertfall klart å unngå å gå opp, og nå er jeg i uke 18 (19 i morra!) Det er jeg ganske fornøyd med!
Micha.. Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 vi har en noe høyere risiko for ulike komplikasjoner som f.eks spontanabor, svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning og for tidlig fødsel..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Uff da, det hørtes ikke bra ut, da er det vel bare å være så sunn som mulig da. Kan man sjekke om man har pcos når man er gravid?
Micha.. Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 hm, det vet jeg ikke... man kan sikkert se på eggstokkene med ultralyd, men blodprøvene blir nok litt missvisende kan jeg tenke meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå