Gå til innhold

Har noen andre fått mage??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 14 nå med andre mann og jeg har kjempe mage. Begynte med mammabukser allerede i begynelsen av oktober. Så her var det ikke så lett å skjule noen ting.

Har hatt noen komentarer om jeg vennter tvillinger, men jeg tror ikke det. Får se det i morgen i så fall når jeg skal på UL.

Mage ja.. Det kan man vel trygt si at jeg har fått. Er 3. gang jeg er gravid, men har ikke no ung enda.. Magen har kommet fort og tidelig hver gang. Jeg bruker mamma-bukser, og har brukt det ei stønn. Er snart 11 uker på vei. Vi er alle forskjellige, og magene våre vokser forskjellig. Sist-gang jeg var gravid så var jeg like stor i uke 13, som søster'n min var i uke20 med tvillinger...

Lykke til og kos deg med magen..

Er også i uke 15, og buksene mine har vært trange et par-tre uker, trodde også at det var tidlig...men kanskje det ikke er så uvanlig siden det er flere av oss! :o) Har kjøpt ei mammabukse jeg da, men har ikke begynt å bruke den ennå, men det blir nok snart!

Som en annen skrev her også, så er man jo så forskjellige også, så det meste er vel innenfor normalen. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...