Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg er såååå forvirret... hvis jeg tar ut permisjon så den går ut feks i mai- også begynner ikke skolen før aug ? Er jeg uten penger da??? :S forvirret..
Meibibeibi Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Ja. Med mindre du begynner med studier igjen i januar. Da fortsetter du på vanlig lån, stipend + forsørgerstipend.
Meibibeibi Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Det går også an å forsøke å spare engangsstønaden til denne perioden og prøve å overleve på denne til august... Eventuelt studere på deltid? Jeg har ihvertfall lyst å ha mest mulig tid sammen med babyen min det første året, ikke lyst å levere til dagmamma når babyen er et halvt år...
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hvis man begynner på igjen i januar, så kan jo pappaen ta permisjon fra jobben hvis det er mulig. Det blir slik hos oss, jeg begynner å studere igjen 2 mnd etter fødsel, og fra da av tar mannen min permisjon. Det er mye lettere med disse 42 ukene når man jobber, for det går jo fint an å ta 10 mnd permisjon og så begynne på igjen på de fleste jobber. men hvis han er student også, så er dere jo like langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå