tina-b Skrevet 7. november 2007 #1 Del Skrevet 7. november 2007 3 nov 07.56 kom jenta våres, 11 dager på overtid. Har en gutt på 2 år, hvor jeg også gikk over termin (12dager), svangerskapsforgiftning ble derfor satt i gang, med gele kl 8 på morgenen, fødte neste kveld kl 22.00, lang fødsel, som hele tiden ble styrt av div maskiner, drypp, bæsj i fostervannet, vakum, euderal, mye klipping da vakumet røyk, og overlegen tok over og fikk ut ungen med ren kraft. Heldigvis en sterk gutt, så han kom seg raskt etter hjelp på nyfødt intensiven. Han var 4400g og 54 lang Skulle settes igang denne gangen også, hadde time mandag 6.11 kl 7. Men jenta ville noe annet! Her kom hun i full fart! Fikk skikkelige rier fra ca 5 og 7.56 var hun ute! Rakk å være på sykehuset i ca 15 min. Fødte på undersøkelse rommet!!! Ingen smertestillende, ingen klipping kun tre sting ( sist sikkert 30 sting) = ) !!! Utrolig!! Og samme jordmor som sist!! Babyen var 3800gram og 52 lang, klærne i 50 passet ikke denne gangen heller.. Gleder meg til å titte inn her i nov klubben og se hvordan det går med de små.... Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10850116-endelig-kom-lille-prinessen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa og Sofie Skrevet 8. november 2007 #2 Del Skrevet 8. november 2007 Hei og velkommen hit da ;o) Koselig at det dukker opp flere. Hørtes ut som en travel fødsel ja, hehe, men godt at det gikk så fint! Jeg bommet litt på tøyet, hadde nesten ikke noe i 50 og jenta var 3065 g og 47 lang så ikke store nøstet! Far måtte til pers på shopping når vi kom hjem ja ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10850116-endelig-kom-lille-prinessen/#findComment-10856103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå