Gå til innhold

jeg kjenner ikke liv

to tette

Anbefalte innlegg

Kaaanskje jeg kjente noe for ett par uker siden, men jeg kjenner ingenting til vanlig. var nettopp på UL, alt så bra ut. Er 20 + 2 idag, er førstegangsfødende.. er det bare jeg som ikke kjenner noe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :) jeg er også 20 +2 og jeg kjenner ingenting jeg heller.. kjente også tror jeg for noen uker siden men ikke noe etter dette.. jeg tror nok at det er rett rundt hjørnet for oss:)

klem cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs og er litt usikker på hva jeg kjenner. Det er akkurat som om noe/noen "snur" seg rundt i magen. I perioder er det veldig mye snuing og så er det stille noen timer. Jeg er 22+3 og lurer på om det er små'n jeg kjenner? Hvordan vet man sikkert at det er babyen og ikke min egen mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det der har jeg kjent også, tror jeg! Innimellom er det akkurat som noe presser på inni der, jeg har også fått følelsen av det er den lille som snur seg..:) Men jeg kjenner mye annen bevegelse også! Mer og mer. Veldig moro.:) Men sjelden jeg kjenner det utenpå magen, da.. Er 21+5 nå. Kjenner folk mye utenpå også? Er førstegangsfødende, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det noen ganger kribler litt.. som om det er et kryp (hehe) under gensern.. så feier jeg "den" vekk.. også er den ikke der lengre. og i helga fikk jeg og følelsen av at den lille snudde seg. men det er så utydelige bevegelse, og sjeldent, at jeg blir aldri klok på om det er den jeg kjenner. vil så gjerne kjenne den!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei jeg var og i uke 23 før jeg kjente liv første gang. Ikke umulig å måtte vente så lenge. Men om du er veldig utrygg er det lov å ta kontakt med jordmor og at hun sjekker hjertelyden. Det sier de hverfall der jeg går på kontroll; " bare ta kontakt om du er usikker". Det kan sikkert du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...