Gå til innhold

Hei,hei:) (og medikamenter ved ny graviditet)

mai-mamsen06+september08:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil først si hei-hei:)

Har hatt 6 sa/ma, men er så heldig å ha fått en nydelig sønn også. Før vi fikk ham hadde jeg 5 aborter, og var også gjennom en utredning (som ikke viste noe galt). Mistet forrige uke igjen, så det kan nok hende det er en lang vei å gå til nr 2! Skal på sykehuset til samtale igjen i slutten av november, og så er det bare å se hva fremtiden bringer.

Er det noen her som har opplevd at man ikke finner noe galt etter en utredning, men som allikevel har fått medikamenter av noe slag ved neste graviditet som kanskje kan ha positiv effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke funnet noen grunner til at jeg mister, alt er normalt. Ved neste svangerskap skal jeg ta crinone (dobbel dose) og albyl-e... som overlegen på fertilitetsklinikken sa: Dwet skader ikke å prøve. Har og fått tilbud om å være sykmeldt i 3.trim...

Om medisinene virker på meg eller ikke er ikke det viktigste sa gyn...det viktigste er at jeg kan føle at jeg har prøvd alt jeg kan...

Skrevet

Det er jo sant, har man prøvd alt man kan slipper man å tenke på om det var noe mer man kunne gjort! Akkurat nå kjennes det veldig tungt å skulle prøve igjen, men det er greit å være forberedt til dagen med ny positiv test (forhåpentligvis) kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...